piątek, 20 kwietnia 2012

Sorry xD

Sorki za tą wredną małpę ale mnie poniosło. Nie na codzień ktoś ci zmienia hasło ;) A jeszcze miałam zły dzień. Więc prowadzimy śledztwo z Stefcią kto mógł mi się wkraść na konto. Jak coś wiecie to pomużcie ;D Bo nam narazie nie idzie xD  Nadal mamy w liście EmoGirl ( pewnie mnie zaraz wywali ze znaj xD ale czo tam :3) I nie mówiłam całej szkole tylko Martynie. A Karina przeczytała. I teoretycznie nikt więcej nie powinien wiedzieć. Ale znasz jak plotki działają. I się przekręciło z tego, że ja PRZYPUSZCZAM, że to ty na że ja UWAŻAM, że to ty zrobiłaś. I tyle. A te twoje ostatnie słowa nie były zbyt mądre więc ich nie pisze na blogu. I to tyle. A teraz msp-owe rzeczy. Albo w następnym poście! xD
                                                                                                                     Adzia818

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz