piątek, 4 maja 2012

Moviestar Adzi konczy 1 rok! xD

Heyyy, tak jak napisałam w tytule moviestar Adzi konczy równo rok! xD Nie no troche stara, ale oook...:D xDD Żart :p Oooook, są photos z imprezy:

                                  Te dwa menelki sobie leżały i piły piwko, a ja żonglowałam kurczakami xDD
                                             MACIE COŚ DO MNIE??? :D XDD

                                                             Gienek i Szteffan *u*

                                                                       3 pandy *o*

No to na tyle jeśli chodzi o zdjęcia z impry xD A i jeszcze musze Wam coś pokazać, bo nie wytrzymam! xDD


          Nie mogłam z tego xDD Jakie to błędy mogą być na MSP :p

                                                                          Paaaaa, Wasza Emuś.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz