niedziela, 2 grudnia 2012

Nowe ;)

Hej!

 Tu wasza Adzia818 ! Abyście czytając naszego bloga mogli wczuć się w świąteczną atmosferę, Emusia zrobiła nowy wystrój a ja dodałam nową playlistę. Mam nadzieję, że wam się podoba :p
Specjalnie dla was zasiedziałam się dzisiaj i przygotowałam dla was informacje o nowym konkursie.



  Animki:

                                
                                               Dla vip


                             Nie dla vip :p


                        Nie dla vip :p

               Dla vip


           Dla vip


              Nie dla vip :p


               Za diamenty :(

                  Teraz stroje :p :

                              Strój dla vip :p Do ceny widocznej na obrazku trzeba dodać 500 sc
                    bo jeszcze spodnie :p



                Nie dla vip :D Chciałam jeszcze zrobić z diamentami ale za dużo pracy a ja jestem leniem x.x :p





                                          Pozdrawiam




                                                                                                              Adzia818                                                                                                                                                                                                                                                                                               

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz