niedziela, 28 kwietnia 2013

Wiersz. *-*

Hej! Postanowiłam, że zrobię jeden post, w którym zamieszcze wiersz mojego autorstwa. Odnosi się on do mojego jednego NIENORMALNEGO, SZALONEGO, DZIWNEGO i NIEREALNEGO marzenia xD

Moje marzenia
są jak gwiazd wspomnienia.
Czasem dziwne,
czasem naiwne...
Może marzę za dużo,
bo i tak wszystko na próżno.
Żadne z nich się nie spełniło
tylko serce zraniło.
Te serce zranione
musi zostać odnowione.
Zawsze jest jakaś nadzieja
na nierealne marzenia.

Może być? Ostatnio naprawdę się zainteresowałam pisaniem wierszy i strasznie mi zależy na Waszych szczerych opiniach w komentarzach. :) Może dodam także inne...


Wasza Emuś. ;D

2 komentarze:

  1. Śliczny wiersz.
    Obserwuję myślę że się odwdzięczysz :)
    http://szablonow-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń