poniedziałek, 14 stycznia 2013

Łii *-*


   Witajcie tutaj wasza Adzia818 :D. Dziś przeżyłam całkiem ciekawy koniec dnia, otóż koleżanka zaskoczyła mnie pisząc oto taką rzecz:

  A potem to:




        To było baaardzo miłe! Dziękuje KotkaBoom11,  lecz wiem, że moje filmy nigdy nie będą mogły się równać z filmami EmoGirl! Dziękuje za dodanie otuchy :)


       Ostatnio zrobiłam drugą część Świętego Kapcia, więc serdecznie na nią was zapraszam!

        Zrobiłam także jednego screena z imprezy, która miałabyć tylko dla przyjaciólek z klasy, ale wyszło, że pojawiło się na niej pare niespodziewanych osób ;)   



                                                                                                                         Adzia818                               

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz