sobota, 12 stycznia 2013

Jak zagłosować w konku? xD

UWAGA! Mogą to zrobić tylko JURY i JUDGE. :D Bo jak jakiś początkujący gracz bez JURY lub JUDGE do mnie pisze, że zagłosował, to strasznie, ale to OGROMNIE mnie to irytuje. ._.
Ok, przejdźmy do konkretów... xD
Wchodzimy w miasto filmów...
 W "konkursy"...

Wyświetla nam się aktywny konkurs...


Klikamy na tą strzałkę, aby wyświetlił nam się starszy konkurs...

Wyświetla nam się starszy konkurs, w którym obecnie możemy głosować xD...
 Ja pokarzę na artbookach...:D
 Wyświetla nam się mój artbook w tym przypadku...:p
                           
I klikamy na "głosuj na tą artbook". :D TADAAA! XD

Wasza Emo. ;3

1 komentarz:

  1. zoatałaś przeze mnie nominowana do liebster avard.... Więcej o tym na moim blogu :

    http://diamondyorkviktork.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń